آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

گاهی سکوت علامت رضایت نیست...!

شاید کسی داره خفه میشه پشت سنگینی یه بغض....!!

اومدی؟ می دونی چند وقته منتظرتم؟

می دونی چند وقته دوست دارم باهات راه برم و تمام تنم

رو پر کنم از خنکی لطیف و صادق تن تو؟

نمی دونم به حکم قوانین طبیعی باز

پیدات شده یا صدامو شنیدی و اومدی

خیلی وقته دلم تورو می خواد

راه رفتن تو یه خیابون ، بی اونکه

مهم باشه تهش به کجا می رسه

اصلا به جایی می رسه یا نه؟

حال من این روزا اینجوریه که دلم میخواد پیاده کنارت ،

دست تو دستت فقط قدم بزنم کوچه پس کوچه های خلوت رو؛

خصوصا وقتی یه نموره بارونم بزنه و من مست تر از همیشه بشم

خیلی خسته ام...

این روزا عجیب کم دارمت...

این روزای شلوغ پلوغ و سردرگم، دارن به سرعت می گذرن

این روزا،اصلا روزای خوبی نیست

کاش خیلی زود  تموم شه، کاش

"یه وقتایی انقدر حالم بده"

این روزا عجیب دلم می خواد به صدایی که توی

باد می پیچه و منو صدا می زنه، لبخند بزنم

اما...

سکوتم رو فقط می زارم پای نبودنت

متنفرم از سری که توش پر از فکر شده، پر از تحلیل

اما خروجیش صفره

و به من یاد دادن تنها فعالیتی ارزشمنده که خروجی داشته باشه

"تو پایان هر جستجوی منی"

و منی که رو این کلمۀ "جستجو" قفل می شه حرفام، قفل می شه نگاهم،

قفل می شه خاطراتم، قفل می شه تنم، قفل می شه روحم

دلم جاده می خواد

دلم گرمای آغوشت رو می خواد...

من همه ی این د یروز هارو تا امروز به سختی گذروندم...

برگرد...تحمل کردنِ نبودنت در حدِ توانم نیست باورکن.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت15:11---29 بهمن 1392
سلام وبلاگت خیلی خوبی داری

این سایت منه لطفا منو لینک کن تو سایت خودت مرسی

www.downloadtala.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, ] [ 12:57 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 759
بازدید کل : 70674
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush